Vážení zákazníci, z důvodu státních svátků Vaše objednávky zpracujeme v úterý 2. 4. 2024. Děkujeme za pochopení.
  • - 10 %

    • Není na skladě
    • Dotisk
    • Produkt jiného vydavatele

    Zbraně vlivu

    Manipulativní techniky a jak se jim bránit

  • - 10 %

  • Kdy knihy expedujeme?
    359 Kč 399 Kč
    i
    Vyprodáno

    Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme. Jeden z nejcitovanějších sociálních psychologů současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou. Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.

    V knize se dozvíte:

    • které psychologické principy ovlivňují, že řeknete "ano"
    • jak fungují manipulativní techniky, které ovlivňují vaše rozhodování
    • jak malý rozdíl ve formulaci požadavku stačí, aby mu bylo vyhověno
    • jak si zachránit život při nehodě v davu lidí
    • jak říci "ne"
    • ...a mnoho dalšího

    Média o knize:

    "Cialdini využil svého porozumění lidské podstatě k vytvoření šesti pravidel, mocných zbraní vlivu. Odhalení těchto technik musí být provázeno varováním: mezi přesvědčováním a manipulací je tenká hranice, nepřekračujte ji!" – Charlotte Phillips, The Telegraph

    "Ačkoliv je síla účinku sociálního schválení tak zřejmá, zdá se, že ji mnoho firem a organizací vůbec nevyužívá.“ – Noah Goldstein, Psychology Today

    "Brilantní spojení teoretických konceptů sociální psychologie, experimentálních studií a příběhů ze života vysloužilo Cialdinimu věhlas po celém světě. Jeho nejslavnější kniha Influence se konečně dočkala i svého českého vydání."– PhDr. Stanislav Gálik, Masarykova univerzita

    O autorovi:

    Robert B. Cialdini, Ph.D. (1945) absolvoval univerzitní a postgraduální studia v oboru experimentální psychologie na Severokarolínské univerzitě a na Columbijské univerzitě. Je emeritním profesorem marketingu a psychologie na Arizonské státní univerzitě, současně byl jmenován řádným profesorem pro výzkum. Dr. Cialdini je též prezidentem Influence at Work, mezinárodní školicí a konzultační společnosti, která vychází z jeho průkopnického výzkumu v oblasti sociální psychologie a aplikuje je v podnikatelské sféře. Mezi její klienty patří např. Google, Microsoft, Cisco Systems, Bayer, Coca Cola, Kodak, Pfitzer, IBM, NATO a další.

    Parametr Hodnota
    Autor Robert B. Cialdini ( Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
    Překlad Petr Miklica
    Rozměry 143 x 215 mm
    Datum vydání 2012
    Počet stran 332
    Typ vazby brožovaná
    Přílohy -
    Barva černobílá
    ISBN tištěné knihy 978-80-87270-32-5
    EAN 9788087270325
    Katalogové číslo ZME1122
    Vydavatel Jan Melvil Publishing

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:


    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.