Vážení zákazníci, z důvodu státních svátků Vaše objednávky zpracujeme v úterý 2. 4. 2024. Děkujeme za pochopení.
  • - 10 %

    • Skladem
    • Dotisk
    • Produkt jiného vydavatele

    Hitmakeři

    Tajemství popularity v éře rozptylování

  • - 10 %

  • Kdy knihy expedujeme?
    332 Kč 369 Kč
    i
    -
    +

    Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

    Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

    Dozvíte se například:

    • proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
    • že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
    • že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
    • jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
    • že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
    • jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
    • proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
    • jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
    • proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
    • že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu

    O autorovi

    Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

    Parametr Hodnota
    Autor Derek Thompson ( Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
    Překlad Filip Drlík
    Rozměry 143 x 215 mm
    Datum vydání 2017
    Počet stran 344
    Typ vazby měkká
    Přílohy -
    Barva černobílá
    ISBN tištěné knihy 978-80-7555-026-2
    EAN 9788075550262
    Katalogové číslo ZME1164
    Vydavatel Jan Melvil Publishing

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:


    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.