Vážení zákazníci, z důvodu státních svátků Vaše objednávky zpracujeme v úterý 2. 4. 2024. Děkujeme za pochopení.
  • - 10 %

    • Skladem
    • Dotisk
    • Produkt jiného vydavatele

    Před-svědčování

    Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit

  • - 10 %

  • Kdy knihy expedujeme?
    359 Kč 399 Kč
    i
    -
    +

    Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.

    V knize se dozvíte:

    • Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
    • Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít
    • Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
    • Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí
    • O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
    • Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
    • Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků

    Dr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.

    Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti IN-FLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.

    Parametr Hodnota
    Autor Robert B. Cialdini ( Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
    Překlad Aleš Drobek
    Rozměry 143 x 215 mm
    Datum vydání 2016
    Počet stran 404
    Typ vazby pevná s přebalem
    Přílohy -
    Barva černobílá
    ISBN tištěné knihy 978-80-7555-014-9
    EAN 9788075550149
    Katalogové číslo ZME1158
    Vydavatel Jan Melvil Publishing

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:


    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.