Hitmakeři (Tajemství popularity v éře rozptylování) | KNIHY JINÝCH VYDAVATELŮ |ZonerPress.cz

Jednoduše dobré knihy

Nákupní košík
Košík je prázdný

Slevy pro zákazníky

Rodinný pas
Sleva: 25 %
Další informace
Senior pas
Sleva: 23 %
Další informace
Zobrazit všechny slevy

Možnosti doručení (ČR)

Zásilkovna.cz
Poplatek: 29 Kč
Dodání do 3 dnů
Balík PPL
Poplatek: 55 Kč
Dodání do 2. dne
Česká pošta
Poplatek: 55 Kč
Dodání do 3 dnů
Osobní odběr
Nové sady 18 Brno
Po-Pá, 8:00–16:00
Parkování v areálu!

Možnosti doručení (SR)

Zásilkovna.cz
Poplatek: 29 Kč
Dodání do 3 dnů

Možnosti platby

PayU (online)
– bez poplatku
– platební karty
– převody z bank
Platby PayU šetří váš čas i peníze!
Další možnosti platby
– převod na účet (bez poplatku)
– dobírka Zásilkovna (poplatek: 45 Kč)
– dobírka ČR (poplatek: 60 Kč)

Novinky od Zoner Press

E-mailový Informační servis Zoner Press – buďte pořád v obraze (nové knihy, slevy, výprodeje, akce).

Soubory Zoner Press

Zdrojové soubory a podklady ke knihám naleznete na soubory.zonerpress.cz.

Hitmakeři (Tajemství popularity v éře rozptylování)

Původní cena:
369 Kč

Vaše cena:
332 Kč
(ušetříte 37 Kč)

Přidat do košíku Do oblíbených

skladem Kniha jiného vydavatele

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

  • proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
  • že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
  • že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
  • jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
  • že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
  • jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
  • proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
  • jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
  • proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
  • že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu

O autorovi

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

Související knihy

Novinky Zoner Press
Parametr Hodnota
Autor Derek Thompson (Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
Překlad Filip Drlík
Rozměry 143 x 215 mm
Rok vydání 2017
Počet stran 344
Typ vazby měkká
Přílohy -
Barevnost černobílá
ISBN 978-80-7555-026-2
Katalogové číslo ZME1164
Vydavatel Jan Melvil Publishing

K této knize nebyly nalezeny žádné recenze. Pokud o nějaké recenzi víte, dejte nám prosím vědět na knihy@zoner.cz

Diskuse ke knize

Z kategorie "KNIHY JINÝCH VYDAVATELŮ" dále doporučujeme:

Válka umění (Odblokujte svou kreativitu a vyhrajte tvůrčí bitvy)

Cena: 296 Kč 329 Kč

Měli jste někdy v noci před spaním vizi člověka, kterým byste se mohli stát, práce, které byste mohli dosáhnout, díla, které byste chtěli vytvořit? J...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Protektorát 1939-1945 (Okupace - Odboj - Denní život)

Cena: 1 431 Kč 1 590 Kč

Výpravná kniha Protektorát 1939-1945 je kronikou, encyklopedií a současně intimním svědectvím o zlomových okamžicích života v okupované zemi. Mrazivou...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Deník z Velké války

Cena: 359 Kč 399 Kč

Mezi zápisky našich pradědů z Velké války je deník polního kuráta Stanislava Sudy výjimečný. Pokrývá dlouhé období od začátku války až do léta 1917 au...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Kreativita a její rozvoj

Cena: 314 Kč 349 Kč

Celý svět blázní po kreativitě. Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým n...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Helenčino pečení (Bezlepkové recepty)

Cena: 148 Kč 165 Kč

Libujete si také v překvapeních? Nic není nemožné. Z mouky, karobového, kypřicího nebo pudinkového prášku – samozřejmě bez lepku – se dají vykouzlit n...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Svoboda v jídle jednou provždy

Cena: 305 Kč 359 Kč

Jak se zbavit špatných návyků, pocitů viny a úzkostí spojených s jídlem. Je pro vás jídlo zdrojem potěšení, nebo úzkostí a výčitek? Všichni víme, jak...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Fotograficky.guru Zoner Press na YouTube E-knihy z nabídky Zoner Press

Kontaktní informace

Zoner Press

Zoner Press

ZONER software, a.s.

Nové sady 18

602 00 Brno

knihy@zoner.cz

tel: 532 190 883

Hosting zajišťuje CZECHIA.COM. Powered by inShop. SSL certifikáty pro domény.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.